BİLGİSAYAR DESTEK
Firmanızın sahip olduğu teknoloji ürünlerinin arıza, bakım ve desteğinin verilmesi amacı ile firmalarımız arasında yapılan aylık/yıllık bakım anlaşmalarını kapsamaktadır.
İhtiyacınıza uygun olarak aşağıdaki şekillerde yapılabilmektedir:
- Proje bazlı olarak yapısal kablolama, server/storage, kamera, santral vb. projelerin kurulum ve uyarlanması sözleşmesi
- Yerinde destek ve sınırsız çağrı merkezi destek sözleşmesi
- Uzak bağlantı ve çağrı merkezi destek sözleşmesi
- Yerinde çağrı bazlı destek sözleşmesi
Teknoloji Destek Sözleşmesi kapsamı:
- Mevcut teknoloji ürünleriniz ile ilgili;
- Sınırsız sayıda telefon/uzak destek alabilirsiniz.
- Bilgisayarlarınızın fiziksel bakımı yapılır.
- Ürün alımlarınızda sözleşmeli müşteri özel indiriminden faydalanabilirsiniz.
- Ürünleriniz ücretsiz olarak teslim edilir.
- Sözleşmeyle konu, ürün envanteriniz ile ilgili ücretsiz garanti takibi yapılır.
- Güvenlik amaçlı yazılım güncellemeleriniz yapılır. (firewall+antivirüs+işletim sistemi)
- Süresi dolan lisanslarınız düzenli olarak kontrol edilir.
- Sınırsız sayıda IT ürün ve hizmetleri konusunda danışmanlık alabilirsiniz.
- IT sistemleriniz ve altyapınız çalışır durumda tutulur, arıza anında hızlı müdahalede bulunulur.
- Ürünlerin kullanımı ile ilgili danışmanlık alabilirsiniz.
- Seçilen destek seviyeye göre düzenli ziyaret edilirsiniz.
- İşinize uygun ürün ve ürün lisanslarının maksimum verimli kullanılmasını sağlayabilirsiniz.