BİLGİSAYAR DESTEK

Firmanızın sahip olduğu teknoloji ürünlerinin arıza, bakım ve desteğinin verilmesi amacı ile firmalarımız arasında yapılan aylık/yıllık bakım anlaşmalarını kapsamaktadır.
 
 
İhtiyacınıza uygun olarak aşağıdaki şekillerde yapılabilmektedir:
 
  • Proje bazlı olarak yapısal kablolama, server/storage, kamera, santral vb. projelerin kurulum ve uyarlanması sözleşmesi
  • Yerinde destek ve sınırsız çağrı merkezi destek sözleşmesi
  • Uzak bağlantı ve çağrı merkezi destek sözleşmesi
  • Yerinde çağrı bazlı destek sözleşmesi

 

 
 
Teknoloji Destek Sözleşmesi kapsamı:
 
  • Mevcut teknoloji ürünleriniz ile ilgili;
  • Sınırsız sayıda telefon/uzak destek alabilirsiniz.
  • Bilgisayarlarınızın fiziksel bakımı yapılır.
  • Ürün alımlarınızda sözleşmeli müşteri özel indiriminden faydalanabilirsiniz.
  • Ürünleriniz ücretsiz olarak teslim edilir.
  • Sözleşmeyle konu, ürün envanteriniz ile ilgili ücretsiz garanti takibi yapılır.
  • Güvenlik amaçlı yazılım güncellemeleriniz yapılır. (firewall+antivirüs+işletim sistemi)
  • Süresi dolan lisanslarınız düzenli olarak kontrol edilir.
  • Sınırsız sayıda IT ürün ve hizmetleri konusunda danışmanlık alabilirsiniz.
  • IT sistemleriniz ve altyapınız çalışır durumda tutulur, arıza anında hızlı müdahalede bulunulur.
  • Ürünlerin kullanımı ile ilgili danışmanlık alabilirsiniz.
  • Seçilen destek seviyeye göre düzenli ziyaret edilirsiniz.
  • İşinize uygun ürün ve ürün lisanslarının maksimum verimli kullanılmasını sağlayabilirsiniz.